Wszystkie nasze oferty dotyczą nieruchomości, co do których zawarliśmy umowę pośrednictwa z klauzulą wyłączności z właścicielem nieruchomości - Sprzedającym lub Wynajmującym. Na podstawie tej umowy wykonujemy usługę pośrednictwa, a zamawiający płaci nam wynagrodzenie. Realizując nie tylko obowiązujące przepisy, ale przede wszystkim naszą filozofię współpracy z Klientem, działamy ze szczególną starannością, nie zaniedbując żadnej możliwości doprowadzenia do zawarcia transakcji przez Sprzedającego lub Wynajmującego. Jedną z tych możliwości jest zainteresowanie konkretną ofertą także tych uczestników rynku, którzy nie są zainteresowani usługą pośrednictwa.
Jeśli zatem wybierzecie Państwo samodzielnie ofertę naszego biura, nie oczekując usługi pośrednictwa, ani żadnych innych czynności związanych z zawarciem transakcji – nie będziecie Państwo ponosić żadnych kosztów związanych z naszym udziałem w transakcji.
Wykonując usługę pośrednictwa na rzecz Sprzedającego lub Wynajmującego reprezentujemy tylko jego interesy.
Każdy Kupujący, podobnie jak i Sprzedający może jednak zamówić wykonanie przez nas konkretnych czynności – wówczas nasze wynagrodzenie ustalamy indywidualnie z Kontrahentem.
USŁUGI PODSTAWOWE
|
wprowadzenie oferty do systemu komputerowego, w tym:
– oględziny nieruchomości z wykonaniem zdjęć
– zapoznanie się z dokumentami
– wypełnienie karty obiektu wraz ze sporządzeniem
opisu publicznego
– dobór i obróbka zdjęć
[odtąd oferta jest widoczna dla kilkuset agentów sieci Real Net]
|
500 zł
|
opłata jednorazowa płatna przy podpisaniu umowy pośrednictwa
|
informowanie o ofercie potencjalnych kupców i innych pośredników (maile, telefony, bezpośrednio)
[w tym rozprowadzanie broszur o ofercie, jeśli sporządzenie broszury zostanie dodatkowo opłacone]
|
100 zł
|
za każdy rozpoczęty miesiąc
|
USŁUGI DODATKOWE:
|
analiza rynku, aby podpowiedzieć cenę
|
200 zł
|
|
oprowadzenie potencjalnego kupca
|
50 zł
|
|
organizacja „drzwi otwartych”
|
100 zł
|
|
prowadzenie „drzwi otwartych”
|
75 zł
|
za godzinę
|
zdobycie dokumentu z urzędu – przy jednej wizycie
|
50 zł
|
+ opłaty
|
zdobycie dokumentu z urzędu – wiele wizyt
|
50 zł
|
za każdą wizytę w urzędzie + opłaty
|
wprowadzenie oferty do dodatkowego portalu internetowego z dbaniem o pozycję ogłoszenia
i aktualizacjami
|
50 zł
|
za każdy rozpoczęty miesiąc + opłaty
|
sporządzenie i wprowadzenie do systemu komputerowego rzutu jednego poziomu nieruchomości
|
75 zł
|
|
aktualizacja zdjęć (wizyta, dobór, obróbka, wprowadzenie do systemu)
|
150 zł
|
|
redagowanie i doglądanie ogłoszeń w gazetach
|
5 zł
|
za ogłoszenie + opłaty
|
wypożyczenie banneru
|
75 zł
|
za miesiąc
|
przywóz i zawieszenie banneru / odbiór banneru
|
75 zł
|
|
sporządzenie dodatkowej broszury o ofercie
|
50 zł
|
|
eksponowanie jej w oknie biura
|
15 zł
|
za miesiąc
|
sporządzenie kopii broszury dla sprzedającego
|
50 gr
|
za kopię
|
obecność na negocjacjach
|
75 zł
|
za pierwsze 2 godziny
|
|
50 zł
|
za trzecią i dalszą
|
sporządzenie protokołu uzgodnień po negocjacjach
|
50 zł
|
|
obecność przy podpisywaniu aktu notarialnego
|
100 zł
|
|
obecność przy wydawaniu nieruchomości
|
75 zł
|
|
sporządzenie protokołu zdawczo-odbiorczego
|
50 zł
|
|